BONES FESTES (Mannequin Challenge de mestres)

Els mestres de l’Escola Can Serra us volem felicitar el Nadal d’una manera molt especial. Esperem que us agradi. Bones festes!!!

1. Lidia y Raquel

M’encanta l’equip que formeu tots, que tingueu un Bon Nadal y Feliç 2017, que continueu treballant amb aquesta il.lusió pels nostres nens. Puc dir amb orgull que els meus dos fills han anat a Can Serra. Gràcies.

2. Lidia y Raquel

M’ encanta l’ equip que formeu, us desitgem un Bon Nadal y Feliç 2017, esperem que continueu treballant amb aquesta il.lusió pels nostres nens. Puc dir amb orgull que ela meus fills han anat a Can Serra, i encara que sé que s’han d’anar tancant etapes em fa pena i tindrem nostàlgia de l’escola, això segur. Gràcies.

3. Josué Ibáñez

Bon Nadal a tots els mestres del Can Serra!
    Gràcies per la vostra dedicació i esforç en l’ensenyament dels nostres fills i endavant en aquest nou 2017! 🙂

4. Òscar

Bon Nadal a tot l’equip de Can Serra i feliç any nou. Ara a descansar i carregar piles que de ben segur us faran falta al començament. Gràcies per la vostra feina i dedicació!!

1. admin Autor de l'article

Quin goig començar el trimestre amb comentaris així! Moltíssimes gràcies pel vostre suport, reconeixement, estima i cooperació. Molt bon any a tothom!