Projecte 6è A- 2019 “Una mirada cap als valors”

“Una mirada cap als valors”. Aquest ha estat el títol que hem escollit pel projecte d’enguany els/les alumnes de 6èA.

LA XERRADA INICIAL

Comencem amb una Xerrada sobre “EL Bullying”.
Ens visita un infermer i ens parla sobre el Bullying. Vam aprendre moltes coses que no sabíem i també ens va aclarir idees que, o bé no les tenien gaire clares o desconeixíem.
Estem d’acord totes i tots que és molt important treballar els valors perquè hi hagi una bona convivència, que ens escoltem els uns als altres, ens respectem, parlem de les coses que no ens agradin, els conflictes que poguem tenir, per tal de poder trobar les millors solucions.

EL CURTMETRATGE “Bully Dance”

Vam veure un curtmetratge d’animació (Bully Dance). És sense paraules i explica com en una comunitat un dels seus membres fa la guitza al més petit del grup.

Totes i tots vam reflexionar sobre el curt, vam parlar de les experiències, emocions i sentiments, intentant ser capaços de tenir en compte el punt de vista de l’altre.

LA MALETA PEDAGÒGICA DE LES  EMOCIONS

Dins la maleta hi havia material per treballar emocions i sentiments.
Els objectius d’aquestes activitats eren:
– Reconèixer millor totes les emocions i sentiments .
-Reflexionar sobre elles.
-Saber identificar i expressar les emocions que experimentem .
-Aprendre a parlar del que sentim davant dels altres.
-Reconèixer les emocions en el moment en què s’experimenten.

ELS CURTMETRATGES  CASSOLANS

Una altra de les tasques que hem dut a terme ha estat la creació de CURTMETRATGES.
Vam tenir l’ajut de dos alumnes de l’ ESCAC  (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya)i una alumna de magisteri, la Paula, que havia fet pràctiques a la nostra classe. Vam passar unes estones molt divertides filmant les escenes i treballant en grup.
Una bona experiència!!!

-Llibertat i Cooperació: Nolan,Marina,Abril,Leire , Juan i Enric.
-Pau i Generositat:Dani Estevez,Iria, Angelina, Estela, Àlex i Albert.
-Sinceritat i Respecte: Dídac, Aitir, Anna, Martina, Dani Mesa i Lucia.
-Tolerància i Amistat:Erdi, Mohamed, Pablo, Paula,Noa i Dessiré.

EL SCAPE ROMM

Com a cloenda del projecte ,vam fer una sortida a Barcelona  per fer un Scape Romm, una aventura fantàstica de misteri. Vam formar tres  grups i durant una hora vam treballar en equip per poder sortir de les habitacions .Ens ho vam passar super bé i vam gaudir molt!.

LA BONA CONVIVÈNCIA ÉS COSA DE TOTES I TOTS!!!