FESTA DE BENVINGUDA A P3

Divendres, quan els Sols i les Llunes entraven a l’escola, es van trobar algunes sorpreses. Tot estava molt bonic, decorat amb un gran arc de globus, la Farigoleta ens estava esperant per ballar amb nosaltres i, a la nostra cadira, tots i totes teniem una samarreta de l’escola per posar-nos ben guapos per la festa.

Al pati ens esperaven una màquina de fer bombolles de sabó i una música molt animada que no ens deixava parar de ballar. Vam gaudir molt de la companyia de la  Farigoleta encara que, a alguns del infants, els feia una mica de por.

Després de tantes emocions ens va entrar gana i vam esmorzar al pati, tots plegats, unes galetes boníssimes amb formes de dinosaures i uns sucs.

Els Sols, les Llunes i les mestres de P3 volem agrair a l’Associació de famílies d’alumnes (AFA) totes les sorpreses, les samarretes, l’esmorzar i l’esforç realitzat per organitzar-ho tot. Va ser un matí molt divertit!