La màgia del Tió a Infantil

Benvolgudes famílies,
Des de que va arribar el nostre Tió els nens i les nenes d’ Educació Infantil  no han deixat de portar-li menjar. I avui mateix ja hem vist que havia tornat ben gran i la panxeta li feia uns sorollets!!!
Ha arribat el moment de… Llegeix més»

Bon Nadal!

20201221_094845_opt

20201221_094741_opt

20201221_094624_opt

20201221_094613_opt

20201221_094447_opt

20201221_094203_opt

20201221_092927_opt

20201221_094944_opt

Hola famílies!
Totes les Fades, Mags i Magues, desitgem que passeu molt bones festes i que el proper any ens porti molta salut i amor.
Us deixo unes fotos d’avui mateix. El Tió s’ha portat molt bé i ens ha cagat molt!!!
Bon Nadal famílies!
Una… Llegeix més»

El Nadal arriba a la classe del SOL.

Hola famílies de P-3!

Ja queda ben poc per acabar el trimestre i  per l’arribada de les festes de Nadal i les aules de P3 hem anat realitzant diverses activitats relacionades  amb aquesta època de l’any.

Des de que va començar el mes de desembre  tenim  un calendari d’advent i cada dia li toca a un nen o una nena  obrir un sobre en el que troba una petita sorpresa.

A un racó de l’aula tenim el nostre arbre de Nadal que hem guarnit amb unes boles que els infants han pintat i picat.

També ens van fer unes fotos ben divertides amb motius nadalencs per tal de decorar el vestíbul, en forma d’arbre rebre el nostre Tió d’infantil.

A més a més, hem fet una postal sorpresa que rebreu ben aviat on trobareu el poema que ens hem aprés.

Una altra activitats que ens ha agrada molt ha esta la de confegir ninots de neu amb material ben divers! a la classe de música hem escoltat i treballat la cançó del “ninot de neu”que podeu ESCOLTAR AQUÍ..

Si voleu veure les imatges  us deixem un carrusel on les podeu descarregar.

Bones festes.

Mestres de P3.

El Nadal arriba a la classe de la LLUNA!

Hola famílies de P3!

Ja queda ben poc per acabar el trimestre i per l’arribada de les festes de Nadal i a les classes de P3 hem anat realitzant diverses activitats relacionades amb aquesta època de l’any.

Des de que va començar el mes de desembre tenim a la classe un calendari d’advent i cada dia li toca a un nen o nena obrir un sobre en el que troba una petita sorpresa.

A l’aula hem dedicat un petit racó a un arbre de Nadal que hem anat guarnint amb boles que hem picat i guarnit. Ens ha quedat un arbre ben bonic!

També ens vam fer unes fotos ben divertides amb motius nadalencs per tal de decorar el vestíbul, en forma d’arbre, on tenim al Tió d’educació infantil.

A més a més, hem fet una postal sorpresa que rebreu, juntament amb totes les feines fetes al llarg del trimestre, i ens vam aprendre un poema que esperem que us agradi molt.

Una altra activitat que ens ha agradat molt ha estat la de confegir ninots de neu amb material ben divers! I a la classe de música hem escoltat i treballat la cançó “El ninot de neu” que podeu escoltar aquí.

Si voleu veure les fotos de totes aquestes activitats ho podeu fer al següent carrusel:

Salutacions,

Mestres de P3.

Fem una maqueta del sistema solar

Durant el primer trimestre l’alumnat de 5è hem treballat l’Univers i el sistema solar i des de l’àrea de plàstica hem estat fent una maqueta que ho representés amb material que vam escollir entre tots i totes.
Aquí teniu unes imatges del procés i del resultat… Llegeix més»