Sant Jordi ’18 – Signatura d’autors/es!

Aquest dilluns, dia de Sant Jordi, vam tenir el gran honor de rebre —al pati de la nostra escola!— un bon grapat de personatges que, per un dia, van deixar els seus contes i van venir a signar els llibres que vam intercanviar-nos. Moltes gràcies a totes les persones que ho vau fer possible!

Tot plegat va ser una gran festa!

A més a més, els nens i les nenes de 2n de l’escola van rebre el conte El petit vailet de Vimbàlia escrit pel Marc, el nostre bibliotecari escolar particular, i editat per la Fundació Cet10. I és que van ser les classes dels Emojis i dels Dibuixos animats les encarregades d’il·lustrar aquest conte! Aprofitant que era un dia tan especial, en Marc va estar signant-los els contes.

Voleu reviure aquell moment tan i tan màgic? No us perdeu aquest vídeo!

Acabeu de gaudir d’aquesta setmana tan especial!