Pla d’actuació del curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

A l’escola ja estem escalfant motors per tenir tot a punt per l’inici del curs escolar el dia 13 de setembre.

Us adjuntem el Pla d’actuació per aquest nou curs, però us fem un petit resum de les novetats organitzatives.

Els principals canvis són els següents:

• No és necessari requerir la distància física interpersonal de seguretat d’1,5 m. en els grups de convivència estable.
  • La mascareta continua sent obligatòria a Primària, excepte a les classes d’Educació Física i quan estiguin a l’exterior únicament amb el seu grup estable.
  • No es considera necessari prendre la temperatura  en el moment d’accés al centre.
  • Horaris i portes d’accés:

De 8.45h a 12.30h, i de 15h a 16.15h: P5, cicle superior (5è i 6è) i cicle mitjà (3r i 4t). Les portes d’accés al centre seran: P5 per la porta d’Infantil, cicle mitjà pel vestíbul, i cicle superior per la porta de primària.

De 9.00h a 12.30h, i de 15h a 16.30h: P3, P4 i cicle inicial (1r i 2n). Les portes d’accés al centre seran: P3 i P4 per la porta d’Infantil, 1r per la porta de primària, i 2n pel vestíbul.

Consulteu aquí el document

Consulteu aquí la Llista de comprovació de símptomes per a les famílies