Casal vacacional de setembre

A L’INSTITUT ESCOLA TERESA ALTET DE L’1 AL 10 de SETEMBRE de 2020
Durant els dies laborables de les vacances escolars d’estiu, abans de l’inici del nou curs, els Casals Infantils Diaris ofereixen els Casals Vacacionals amb diferents horaris i combinacions (del dia 1 al 10 de setembre).
L’oferta de l’activitat és per a tots els dies del Casal Vacacional, respectant sempre la mateixa modalitat i sense tenir en compte combinacions horàries entre els dies.
Enguany per la situació d’excepcionalitat a causa de la pandèmia, com la resta, el Casal Vacacional de Setembre també ha estat adaptat , per tal d’assegurar el compliment de la normativa i d’aquesta manera garantir la seguretat de tots/es els/les participants. Per aquest motiu, el Casal oferirà un total de 40 places distribuïdes en grups de 10 infants que disposaran d’educadors/es exclusius/es i que no es relacionaran entre ells. De la mateixa manera els espais utilitzats també seran d’ús exclusiu per a cada grup.
Tant les entrades com les sortides del Casal seran esglaonades i s’informarà a cada grup de l’horari d’entrada i sortida corresponent.
Consulteu tota la informació als següents enllaços:

Informació Casal vacacional de setembre     Full d’inscripció