Carnaval a l’escola

Aquest curs el Projecte Junts a la nostra escola es centra en Mèxic. El Projecte Junts és un treball transversal que porten a terme tots els infants, des de P3 a 6è, i que té com a objectiu principal treballar diferents cultures o temes des de la vessant de l’aprenentatge i la cohesió social.

Volem donar les gràcies a totes les persones de la nostra comunitat educativa que ens ajuden, any rere any, a portar a terme aquest projecte que culmina amb la celebració del Carnaval. Sense l’esforç de tots i totes no seria possible!

Cliqueu aquí per veure la galeria de fotos.