Celebració del Dia de la Pau
Avui hem celebrat el Dia de la Pau amb activitats plenes de simbolisme i emoció. La directora ha inaugurat l’acte destacant valors com el respecte i la solidaritat. A continuació, tres alumnes de sisè han llegit un manifest per la pau, remarcant la importància de la comprensió i l’empatia. També hem presentat el nostre particular […]
Celebració del Dia de la Pau Llegeix més »



