Trobada esportiva de 2n

Aquest dimarts 9 de maig, s’ha dut a terme al Parc de La Draga de Banyoles, l’última de les trobades esportives en horari lectiu del curs 16-17. L’activitat, adreçada als nens i nenes de 2n de primària de les escoles de la comarca, ha consistit en realitzar activitats relacionades amb l’atletisme i també jocs cooperatius. Els grups estaven formats per alumnes de totes les escoles participants.
La trobada, organitzada pel Consell Esportiu del Pla de l’Estany i el col·lectiu de mestres de primària ha comptat amb 383 participants.

Podeu veure les fotos de la jornada aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *