Famílies

Cap mestre, cap pedagog ni cap mare ni pare no podrà tenir, tot sol, més idees ni idees millors de les que un grup de persones que dialoga pot arribar a produir.”

Paola Cagliari (pedagoga italiana – Pistoia)

La implicació de les famílies és un dels grans eixos de la nostra escola. El nostre objectiu és comú: el benestar i desenvolupament dels infants, que compartirem al llarg dels seus primers anys de vida. Per això, creiem que és indispensable conèixer-nos i acompanyar-los en aquest procés: trobar-nos, expressar-nos, consensuar, construir, lliutar i gaudir plegats.

AFA
      Associació de Famílies d’Alumnes.

Les Associacions també poden ser conegudes com a APA, AMPA o AMIPA. Des de l’escola, s’ha optat per aquesta abreviació (AFA), on s’hi troben representades totes possibles realitats dels nostres alumnes i famílies, acollint més diversitat d’estructures i realitats familiars.

Es tracta d’una Associació sense ànim de lucre, formada per diferents famílies de l’escola que, de forma voluntària, s’organitzen com a grup. Podeu accedir a la seva pàgina web aquí.

img_6260 img_6296 img_6293