MENJADOR: PERFIL DEL CONTRACTANT

CONCURS PER LICITAR EL CONTRACTE DE MENJADOR DEL CURS 2019-20 DE L’ESCOLA BRASIL.

S’obre el concurs per licitar el contracte de servei de menjador escolar del curs 2019/20 a l’Escola Brasil de Barcelona.

Presentació de proposicions: fins el dia 26 de juny de 2019, a les 14:00 hores

Horari: L’horari de presentació de proposicions és de dilluns a divendres de 9 a 12,30 h. S’haurà de lliurar la documentació al despatx de direcció.

Les empreses que estiguin interessades en veure les instal·lacions del menjador ens poden visitar el divendres 7 de juny de 2019 a les 15,30 h.

DOCUMENTS

Per descarregar els documents cliqueu la fletxa que es mostra a la cantonada superior dreta del document i posteriorment la fletxa de baixada o impressió.

• PPT

(Plec de Prescripcions Tècniques) que regiran el contracte de gestió del servei de menjador escolar de l’Escola Brasil

• PCAP

(plec de clàusules administratives particulars)

ACLARIMENT DE LA PÀG. 9 DEL PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

K.2) CRITERIS D’ADJUDICACIÓ QUANTIFICABLES MITJANÇANT L’APLICACIÓ DE FÓRMULES       AUTOMÀTIQUES (SOBRE C):  fins a 55 punts

• MEMÒRIA JUSTIFICATIVA

8. Barcilleure S.L
  9. Eurest Catalunya SL

LECTURA DE PUNTUACIONS

Dilluns dia 8 de juliol de 2019, a les 12:30 hores, a la Sala de Juntes de la 5a. planta del Consorci d’Educació de Barcelona, pl. Urquinaona, núm. 6, tindrà lloc la lectura de les puntuacions dels sobres B i l’obertura dels sobres C.

INFORME DE VALORACIÓ

PUNTUACIÓ FINAL