Festa de Benvinguda

Fa uns dies vam celebrar la Festa de Benvinguda i ens vam trobar a dalt a la pista tota l’escola. Els nens i nenes de sisè vam ser els encarregats de presentar i dinamitzar l’acte, però abans, la Mireia va inaugurar la trobada amb unes paraules. Una idea que ens va agradar va ser que aquest curs “fem de l’escola un espai agradable per tots i totes les que en formem part. A vegades, no cal pensar en grans coses, sinó en allò del dia a dia, per exemple: Podem desendreçar o endreçar. Podem parlar o escoltar. Podem desmerèixer un company/a o podem reconèixer-li les seves qualitats. Podem negar o reconèixer els nostres errors. Podem ignorar un company/a de la classe o podem esforçar-nos perquè se senti millor dins el grup…”.
Després vam donar unes medalles personalitzades a l’alumnat nou a l’escola i als nens i nenes de P3. Tot seguit vam cantar la cançó “No volem la Covid” que ens vam inventar nosaltres mateixos inspirats en la de “We will Rock you” de Queen.
Per acabar, vam intercanviar unes medalles que cada alumne havia estat decorant durant les setmanes prèvies i vam repartir una petjada ben gran per a cada grup. Quan aquestes estiguin personalitzades, farem un mural a l’entrada del camí que fem tots i totes a (i amb) l’escola Bora Gran.