Preinscripció i matrícula 2019-20

del 29 de març al 9 d’abril de 2019

CODI DE L’ESCOLA BARCELONA 08013408
PODEU ANAR CONSULTANT LA INFORMACIÓ ACTUALITZADA A LES PÀGINES WEB DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ (gencat.cat) I DEL CONSORCI D’EDUCACIÓ DE BARCELONA (edubcn.cat).  PER LA NOSTRA PART US ANIREM INFORMANT A MIDA QUE ES PUBLIQUI MÉS INFORMACIÓ.

sol.licitud de preinscripció

PREGUNTES FREQÜENTS NOVES MATRÍCULES

La BTV visita la remodelació de l’espai de la biblioteca

Des de l’escola enguany tenim un projecte de renovació de la biblioteca. El Centre d’Higiene Mental de Les Corts ens ajuda en aquesta tasca amb la implicació de l’alumnat. Fa uns dies van reciclar, polir i pintar els prestatges. Ara estan fent les decoracions d’aquestes.

Com que és un projecte interessant la TV ha volgut fer-ne un petit reportatge. El podeu veure clicant la imatge.

Recordant Santa Cecília…

Alguns alumnes de 1r estan començant a aprendre a tocar algun instrument. Alguns van sortir a improvisar alguna cançó que van compondre ells mateixos. Els de 2n, ens van ensenyar els seus aprenentatges i, a més a més, també van venir alguns companys/es de 6è i… Llegeix més»