2n · Dansa Ara 2019

Un any més els nens i les nenes de 2n han participat al Dansa Ara. Després de molt de temps de practicar, els nostres ballarins han gaudit de la música i la dansa com mai. Enhorabona!

La BTV visita la remodelació de l’espai de la biblioteca

Des de l’escola enguany tenim un projecte de renovació de la biblioteca. El Centre d’Higiene Mental de Les Corts ens ajuda en aquesta tasca amb la implicació de l’alumnat. Fa uns dies van reciclar, polir i pintar els prestatges. Ara estan fent les decoracions d’aquestes.

Com que és un projecte interessant la TV ha volgut fer-ne un petit reportatge. El podeu veure clicant la imatge.

Recordant Santa Cecília…

Alguns alumnes de 1r estan començant a aprendre a tocar algun instrument. Alguns van sortir a improvisar alguna cançó que van compondre ells mateixos. Els de 2n, ens van ensenyar els seus aprenentatges i, a més a més, també van venir alguns companys/es de 6è i… Llegeix més»