XERRADA AJUDAR ALS NOSTRES FILLS A FER-SE PERSONES AUTÒNOMES I RESPONSABLES

L’adquisició del sentit de la responsabilitat es relaciona amb l’aprenentatge dels hàbits, els valors familiars, els models socials, les circumstàncies familiars, les etapes evolutives dels infants i el desenvolupament de l’autonomia. La gestió de la frustració, la contenció emocional i l’acceptació positiva de l’autoritat també tenen la seva influència.

Com a pares i mares, com podem incidir positivament en el desenvolupament d’actituds i comportaments que potenciïn l’autonomia i la responsabilitat personal?

Quina és la nostra responsabilitat perquè els fills facin amb autonomia i responsabilitat el que han de fer desenvolupant la iniciativa, la constància i l’esforç personal?

El divendres 13 de març de 17.00 a 19.00h en Vladimir Reinhardt ens farà una xerrada sobre com ajudar als nostres fills a convertir-se en persones autònomes i responsables.

Totes aquestes qüestions i les que puguin plantejar-se al col·loqui seran abordades a la xerrada amb el propòsit de trobar respostes pràctiques per a millorar les nostres intervencions educatives.

Obert a totes les famílies dels alumnes tant d’educació infantil com de primària.

L’AFA ofereix servei d’acollida per a aquelles famílies que ho necessitin.

Inscripcions a la xerrada i al servei d’acollida: https://forms.gle/G2VQSXYc6mWkECtV7

Escola de Mares i Pares AFA-Baloo

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *