SOM LA CLASSE DE LES TORTUGUES!

Els infants del grup de 3 anys hem començat a descobrir els diferents espais de l’escola i hem conegut les persones que estaran amb nosaltres: l’Anna i la Susana a la classe i la Sabina i la Elsa (que acompanyaran als infants que es quedin a dinar a l’escola). A més, també hem conegut a la Marta (que ens farà les sessions de música), a la Laura (la persona que ens dirà “Bon dia!” cada matí mentre obre la porta) i a la Núria (que ens ajudarà a que tot estigui ben net cada dia!).

Aquesta primera setmana hem tingut moments d’alegria, de sorpreses, de joc, d’enyorança…, hem viscut moltes emocions noves i hem descobert molts materials i activitats per fer, tant al jardí com a la classe (sense oblidar les motos de la terrassa, que tant ens agraden!).

També hem fet una estoneta de rotllana cada dia, ens hem assegut totes a la catifa i l’Anna ens ha presentat una bossa que feia soroll! Hem ficat la mà dintre però no hem aconseguit saber que hi havia i… sorpresa! L’Anna ha tret sis peces rectangulars de colors diferents que no havíem vist mai: eren una mica dures però es podien apretar i es tornaven toves de mica en mica. Algunes de nosaltres pensàvem que era slime, però hem après que es diu “plastilina”… ens ha agradat molt jugar-hi i fer formes i construccions!

A la rotllana, també hem conegut a la nostra mascota, una tortuga de peluix que ens acompanyarà cada matí durant l’estona del “bon dia” i mentre passem llista (tenim un cartell amb el nostre nom i la nostra foto, ens ha agradat molt!).

Aquesta setmana hem viscut moltes experiències noves i hem descobert moltes coses, tot i que també us hem trobat a faltar, però hem tingut molt bona companyia per sentir-nos bé a l’escola. Esperem que la setmana vinent també hi hagi sorpreses!

A l’apartat de “Fotos” de la web de l’escola (https://agora.xtec.cat/escolabaixeras/) podeu veure algunes fotos d’aquests primers dies.

A partir d’ara, si voleu saber més coses de nosaltres, heu de mirar el SITE d’Infantil. Allà pengem informacions cada setmana. Recordeu que teniu l’enllaç del SITE al correu de la vostra filla o fill (@escolabaixeras.cat).