Cicle mitjà i “el meu primer festival”

Hola famílies,

Aquesta setmana, l’alumnat de l’escola Baixeras ha celebrat “el meu primer festival”, un festival internacional de cinema per a nenes i nens que per primera vegada, s’ha dut a terme online a les escoles. Us volíem compartir l’experiència que hem viscut a cicle mitjà. Hem vist 7 curtmetratges englobats en 3 blocs: un primer, anomenat “combinat d’animació”, ple d’aventures i d’anècdotes divertides; un segon, que es diu “finestra al món”, que ens ha portat a reflexionar sobre situacions que succeeixen a la vida; i, per últim, un tercer bloc anomenat “el cinema de tots els temps”, que ens ha traslladat a una altra època, al cinema mut i en blanc i negre.

Com que érem petites periodistes crítiques, hem hagut de votar els curtmetratges i això ens ha encantat.

Ens hem divertit moltíssim!