CONSTRUÏM UNA MAQUETA DE LA NOSTRA CASA IDEAL

Hola famílies!

L’alumnat de cicle mitjà hem participat d’un projecte molt interessant anomenat: Construint a les escoles. Es tracta d’un taller d’arquitectura per a nens i nenes, on participen 13 escoles, 800 nenes i nenes i 800 maquetes. Podíem triar si fer la maqueta individualment, en parelles o bé en grup de 4, i havíem de fer la nostra casa ideal, que anteriorment ja vam dibuixar l’esborrany a classe. Quan vam acabar, vam votar quina era la maqueta representativa, i una de cada classe és la seleccionada per exposar al Col·legi d’arquitectes i al Museu Nacional. Vam gaudir molt, a més vam utilitzar tota mena de material, i la gran majoria era material reciclat. En breus podreu veure les fotos de cada maqueta i l’exposició que de moment hem fet al nostre hall.