DILLUNS 11 DE MAIG (6è)

Eppp! què som ESCOLA VERDA i aquesta setmana és especial per tota l’escola. Tots els cursos realitzarem activitats relacionades amb la sostenibilitat  del nostre entorn proper i del món. Aquestes activitats les han pensat famílies de l’AMPA junt amb algunes mestres i ara ens toca fer lluïr aquesta feina, perquè que aquest món sigui un bon lloc on viure hem de ser ciutadanes i ciutadans que en tinguem cura.

  • Després de veure el vídeo…

Activitat:

Sabem que teniu molt bones idees sobre d’altres activitats que podem fer per ser més sostenibles i contribuir com puguem a tenir un planeta saludable. Volem fer junts la llista de nous reptes que ens proposarem pel nou curs 2020/21. Ens ajudes a pensar-los?

Només has d’enviar les teves propostes per a nous reptes, activitats que puguem fer des de casa, des de l’escola o des del poble. 

Envia’ns un vídeo amb la teva idea entre avui i demà a aquest correu: a8017979@xtec.cat.

Aquest correu electrònic també servirà per resoldre tots els dubtes d’aquesta “Setmana verda”.

Penjarem i valorarem totes les vostres propostes aquest dijous !

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>