Artistes de i3

Els artistes de i3 han descobert a l’Antoni Tàpies i han experimentat com és d’interessant fer servir diferents materials per fer una obra col·lectiva!

Share

Racons de quart

Els infants de quart un dia a la setmana fan racons. Aquesta vegada han treballat: mesurem i calculem el perímetre, descrivim obres d’art, escoltem notícies, juguem al codi secret i a jocs de crear paraules. És un dels moments més divertits de la setmana!

Share

Plantem arbres a l’escola

Dijous passat els infants de quart van gaudir de l’activitat de plantar un arbre. Ara ens queda cuidar-lo molt entre tots i totes. Estem desitjant veure com creixen!!

Share

APADRINAMENT LECTOR

Els nens i nenes de cicle superior i inicial van iniciar al primer trimestre d’aquest curs l’apadrinament lector. Mitjançant aquesta activitat, grans i petits, comparteixen moments molt interessants i aprenen els uns dels altres.

Share

El Torneig Johan Cruyff ha tornat a engegar!

El Cruyff Courts 6vs6 és un torneig de futbol per a nens de 6è.  El torneig se celebra als diferents Cruyff Courts de tot el país i està organitzat pels joves de les diferents comunitats. El torneig comença amb les fases locals, seguit de les semifinals i una fase final. Enguany hem pogut participar, però només s’han pogut dur a terme les fases locals degut a la pandèmia.

El respecte és el principal valor del Torneig Cruyff Courts 6vs6. Tots els participants signen la bandera de respecte, comprometent-se a respectar a la resta de participants, dins i fora del camp.

Aquest curs ens hem presentat al torneig, amb 2 equips masculins i 2 de femenins, i un dels nostres equips masculins s’ha proclamat guanyador d’aquest torneig!

Moltes felicitats campions!!

 

 

 

 

Share

L’habitació blanca

Els alumnes de l’escola Antoni Tàpies hem treballat la figura i l’obra de l’artista japonesa Yayoi Kusama. Com veieu, el punt és la base en què organitza les seves produccions. Tant petits com grans han gaudit molt de la proposta, tant individualment (lapbooks) com grupalment (recreant una de les seves obres més importants: “L’habitació blanca”).

Els alumnes d’Educació Infantil han experimentat a l’hora de fer cercles i punts de diferents maneres i amb diferents tècniques. I el resultat ha quedat fenomenal.

 

Share

Iniciem el mètode cièntific

A segon treballem el Cos Humà i dins el projecte, juguem amb el moviment per aprendre les articulacions. També ens iniciem en el mètode científic: formulem hipòtesis del nostre experiment, el realitzem (posem un os en aigua, un en vinagre i un en refresc) i descobrim què ha passat, per treure conclusions.

 

Share

Racons a cicle inicial

A segon aprenem de manera divertida i autònoma mitjançant el treball per racons, de llengua i de matemàtiques. Ens agraden molt i ens ho passem molt bé.

Share

Treballem l’Auca

El passat divendres l’artista Tinta Fina va visitar la nostra escola i va realitzar un Taller d’Auca als infants de cicle superior. Duran aquest taller van poder experimentar i vivenciar com l’Auca és una eina per explicar històries i que ens acompanya des de fa molts anys.

I com no podia ser d’una altra manera els infants de cicle superior han creat les seves pròpies auques! Una experiència molt especial i divertida!!

 

Share

The human body

In year 1 we are learning about the human body. By groups we are drawing our human shape and placing all the differnt body parts in it.

 

Share

Busquem al tió amb codis QR

El tió es va perdre per l’escola i per això l’alumnat de P4 vam haver d’anar a buscar-ho. Per fer-ho, vam participar en un joc de pistes a través de codis QR que ens portaven a diferents ubicacions. Finalment, van trobar el tió a la pineda, l’hem portat a la classe i l’estem cuidant aprenent hàbits saludables.

 

 

 

Share

El tió encara no ha arribat?

Com hem vist que no arribava el tió a l’escola, després de pensar i comentar en la rotllana que podíem fer, hem decidit enviar-li una carta amb els nostres dibuixos i amb la pregunta on estàs. L’hem portat a la bústia i hem esperat uns dies. Com no teníem resposta, vam remetre un mail amb un vídeo on li preguntàvem que li passava. Finalment, vam tenir resposta mitjançant un enigma que ens va portar a un vídeo.

Share