ACTIVITAT 1 (ROBÒTICA I PENSAMENT COMPUTACIONAL) 14 al 17 d’abril de 2020

PROGRAMACIÓ AMB CODE

Hola nois i noies aquest dies ens retrobarem amb el CODE. Us he preparat un curs en línia per anar practicant aquest llenguatge per a programar robots.

Es tracta del curs C que alguns ja vàreu investigar abans de les vacances. La única diferencia és que ara teniu com a termini el proper divendres 17 d’abril. I que entrareu d’una manera més segura.

Ara us comentaré algunes qüestions importants que cal que conegueu llegiu-les atentament TOTES abans de començar.

• Com entrar al curs?

Per entrar al curs cliqueu a aquest enllaç i cerqueu el vostre nom de la llista de la classe, un cop fet això poseu la vostra paraula secreta i ja sereu dins el curs.

• Com puc conèixer la meva paraula secreta?

Envieu-me un correu a la meva adreça de l’escola enriccliment@aeac.cat identificant-vos al assumpte poseu: paraula secreta i al text: Hola Enric soc tal i tal , hem pots donar la paraula secreta? I us l’enviaré.

• Des de quin correu m’heu de demanar la paraula secreta?

Des de el que us ha facilitat l’escola i que la majoria de vosaltres ja feu servir. És a dir el que acaba amb @aeac.cat.

• Com és aquest correu i com el podeu fer servir?

Bé molts ja el teniu actiu i l’esteu fent servir però per si de cas aquí teniu un breu recordatori.

Tots els alumnes de la classe tenen un correu corporatiu amb la forma

Usuari: nomcognom1cognom@aeac.cat

Contrasenya per defecte: aeac1234

Exemples:

martigomezcarranza@aeac.cat (marti i gomez sense accents)

olayacuencadelapena@aeac.cat (peña, sense la ñ).

Per activar-lo i entrar per primer cop seguiu les instruccions d’aquest vídeo.

I recordeu qualsevol problema m’ho dieu per correu (enriccliment@aeac.cat)

Ara ja podeu entrar al curs de CODE i començar

• Què he de fer si tinc algun dubte amb les activitats?

Fàcil, envieu-me un correu posant en quina pantalla us heu encallat (per exemple lliçó 7 pantalla 8) o feu una captura de pantalla que no sabeu resoldre o les dos coses. Com que jo puc seguir el que feu des de casa meva us resoldre el dubte enviant-vos un correu.

En aquest vídeo us explico com fer una captura de pantalla i com enviar-la.