BON ESTIU PER A TOTHOM!

Estimats i estimades alumnes de 4t,

Després d’un trimestre tan estrany, després d’estar taaaants i tants dies a casa, sense veure als amics ni amigues, sense anar a l’escola o sense poder anar al parc, podem dir que hem acabat un curs i que ens hem fet una mica més grans.

Heu demostrat que sou unes valentes i uns valents, que podeu amb tot i més i que, quan les coses es posen series, sou capaços/es d’esforçar-vos tant que sembla que res hàgi passat.

Les famílies, les mestres i els amics i amigues creiem que ho heu fet genial i és per això que us volem fer aquest regal.

Esteu preparats i preparades? Cliqueu a la imatge per veure la sorpresa:

Facts About Summer - 20 Things You Didn't Know | VitalChek Blog

Que passeu un estiu genial i inoblidable, ens veiem a 5è amb les piles carregades i amb mooooooltes ganes d’aprendre i passar-ho bé!

I a les famílies… gràcies per ser un suport durant aquests dies. Sense vosaltres res d’això hagués estat possible.

MIL PETONS

Anna Canals.