ACTIVITAT 9: Naturals / 20 de maig de 2020 /Les màquines i els mecanismes. Construcció d’una palanca de primer grau: La catapulta.

Hola nois, avui deixarem les pantalletes i ens posarem mas a la obra i construirem una catapulta. Com que es poden fer de moltes maneres us he buscat algunes imatges per ta que us inspireu. Aquí les teniu.

Com veieu són models senzills, fets amb materials assequibles. La idea es que n’escolliu una de les del model però també podeu fer una cerca a internet i escollir-ne una altra. El cas és que funcioni.

Un cop la tingueu construïda i funcioni podeu fer una foto i guardar-la al Drive de naturals. També podeu fer un vídeo d’uns 5 segons que mostri el funcionament.

Bona feina constructors!!!