ACTIVITAT 7 (Música) / 27-maig-2020 / Cantem i piquem ritmes

Bon dia nois i noies!!!

Avui us porto una activitat per cantar una cançó que m’encanta i hem cantat algun dia a l’escola i, a més, aprendrem un ball amb les mans per acompanyar-la.

Treballarem el cant, el ritme, l’atenció, la coordinació… així que hem d’estar mooooolt concentrats i concentrades.

Primer de tot, refrescarem la memòria escoltant atentament i practicant la cançó: KOKOLEOKO

Després, veurem aquest VÍDEO on ens ensenyen el ball (pots fer-ho sol/a o demanar a algú que t’hi acompanyi) pots veure’l tantes vegades com necessitis per intentar aprendre’l de memòria.

Un cop practicat i après, et proposo un repte: cantar i picar els ritmes a la vegada

* Recorda que pots fer un vídeo i penjar-lo al drive per ensenyar-me lo bé que t’ha sortit

Feliç dimecres i bona feina 🙂