ACTIVITAT 6 (Música) / 20-maig-2020 / Pintem la música

Bon dia noies i nois!

Avui us proposo una activitat molt artística: coneixeu una peça anomenada “A la cova del rei de la muntanya”? Potser pel nom no us acaba de sonar, però estic segura que alguns/es de vosaltres, quan l’escolteu, la reconeixereu.

A l’activitat d’avui m’agradaria que pintessim la música. I com ho farem?

– Primer, m’agradaria que escoltessiu atentament la cançó (vídeo)

– Un cop escoltada, anem a reflexionar sobre el què hem sentit: la cançó és sempre igual? Com comença: lent o ràpid; fort o fluix; agut o greu? Com acaba: lent o ràpid; fort o fluix; agut o greu? Què m’imagino que passa durant la cançó? He imaginat una història? Quins colors m’han vingut al cap?

– Un cop reflexionat, la podem tornar a escoltar fent amb el dit en un paper tots els moviments que m’agradaria dibuixar

– I, per últim, necessitarem aquest paper que hem utilitzat per fer ballar els nostres dits, i colors, retoladors o qualsevol material que ens serveixi per pintar. Tornarem a posar la cançó per última vegada i en farem un quadre (pot ser abstracte o molt concret).

Feliz dimecres i bona feina 🙂