ACTIVITAT 13 (Kheops’ project) / 9-juny-2020 / Repte 12

Bon dia nois i noies!

Com ha anat la setmana??? Sabeu què?? Ja falta moooolt poquet per acabar el cole i avui en Kheops ens proposa un repte recordatori de totes les activitats de música que hem anat fent i més:

ACTIVITAT 1: Kheops’ song

Recordeu la cançó del gran faraó? Aquí us la deixem perquè la torneu a cantar i ballar però, aquesta vegada, inventant-vos un nou ball!

ACTIVITAT 2: Percussió corporal

Uaaaau, ho vau fer taaaan bé! Us agradaria recordar la cançó que vam aprendre? Recordeu com feia? Epoooo etaita ieeeeee…. Aquí va el vídeo:

* Si voleu aprendre una altra cançó amb percussió corporal, podeu mirar AQUÍ.

ACTIVITAT 3: Conte “El lleó i el ratolí”

Ohhh, quin conte tan bonic, oi? A nosaltres ens agrada mooooolt! Aquí us el deixem per si el voleu tornar a mirar! Recordeu com parlava el lleó? I el ratolí? Mireu, mireu:

* Si voleu treballar una miqueta més el greu (lleó) i l’agut (ratolí) us deixem una ACTIVITAT que podeu fer i enviar-la al nostre correu ( acanal10@xtec.cat / laranda1@xtec.cat ) Heu d’escoltar molt bé els sons que escoltareu:els que sonin com el lleó són els sons greus i els que sonin com el ratolí són els sons aguts.

ACTIVITAT 4: Els instruments de percussió

Recordeu que vam fer unes fitxes amb els noms dels instruments de petita percussió? Vam haver d’ajudar a en Kheops a ordenar-los i contar-los, oi? Doncs avui… avui us proposem que feu el vostre propi instrument: UNES MARAQUES! Mireu com ho podeu fer:

ACTIVITAT 5: Experiment amb aigua

Aiiii, que bé ens ho vam passar!!! Quines cançons taaaan boniques que vam fer entre tots i totes, oi? Ens van encantar! Voleu recordar el vídeo? Aquí us el deixem:

* Avui us proposem que seguiu experimentant. Us deixem dues pàgines on podeu fer experiments amb la música, mireu:

• EXPERIMENTEM 1: cliqueu una casella de cada columna i veureu com es pinta, un cop pintades les que vulgueu, doneu-li al PLAY i podreu escoltar la cançó que heu fet
  • EXPERIMENTEM 2: podeu fer dibuixos, escriure el vostre nom, fer figures i ja veureu quina música fan

Uaaaaala!!! Heu vist quanta feina hem fet? Tota aquesta feina nova que us hem proposat no és pas per avui, eh! Podeu anar fent cada dia una miqueta, ens agradarà veure les vostres fotos i vídeos mentre jugueu amb la música. En Kheops es posarà molt content i, sabeu què? La setmana que ve farem una activitat especial… creieu que l’hem pogut ajudar?

Un petó mooooooooooooooolt gran!

Laura i Anna.