Xocolatada solidària. Investigació pel càncer infantil.

Resultado de imagen de xocolatada solidaria

El matí del divendres 14 de febrer vam realitzar la 1ª Xocolatada Solidària a l’escola i el balanç ha estat molt positiu.

Tota la Comunitat Educativa ens hem de felicitar per la diada festiva que hem celebrat. El recapte ha estat de 623€ que enviarem a l’Hospital de Sant Joan de Déu.

L´objectiu és que amb aquesta donació i moltes més s’aconsegueixi millorar els tractaments del càncer infantil i apropar-nos al somni que tots tenim: que un dia tots els nens i adolescents amb càncer es puguin curar. I aquest és el missatge que hem transmès als nostres alumnes, als vostres fills i filles.

De ben segur que l’any vinent hi tornarem.

Moltes gràcies!!!