Visita a la planta de Danone

Per potenciar la promoció d’hàbits de vida saludables des de la infantesa mitjançant l’alimentació, els alumnes de 1r i 2n d’ESO han visitat la planta de Danone de Parets del Vallès. Durant la visita a la planta els alumnes han pogut conèixer quins són els beneficis d’una bona alimentació i la importància del consum de productes lactis. Tanmateix, durant la visita també s’ha explicat el seu procés d’elaboració, des de la recollida de la llet fins la seva transformació en iogurt. Alhora, s’ha donat a conèixer la història de la marca, que compta amb més d’un segle d’existència.
Per finalitzar la visita, els alumnes han gaudit d’un tast d’alguns dels productes de la planta.