Treball de síntesi: la neu

Del 14 al 17 de gener els alumnes d’ESO han realitzat el treball de síntesi a l’estació d’esquí de Port del Comte (El Solsonès). El tema d’enguany ha estat la neu, pel que s’han aprofundit els coneixements i la pràctica de l’esquí i l’snowboard. Els alumnes han pogut descobrir de primera mà les tècniques i eines acompanyats en tot moment de monitors titulats.També han realitzat diverses activitats lúdiques en l’entorn natural. Alhora han pogut comprovar com la urgència climàtica està canviant el nostre entorn modificant cotes on habitualment hi havia molta neu comencen a patir conseqüències greus.