Revista Q-Art

Amb aquesta publicació, posem al vostre abast alguns dels treballs realitzats per l’alumnat de la matèria d’història de l’art de 4t d’ESO de la nostra escola. En aquesta àrea, l’alumnat s’introdueix en els llenguatges arquitectònic, escultòric i pictòric, i també són presentades algunes de les obres més destacades de la història, sempre treballades cronològicament segons el període.

Aprofitant els comentaris artístics elaborats a l’aula, hem creat aquesta revista per difondre una part del nostre patrimoni i així trebllar la maquetació i l’edició de revistes.

Esperem que us agradi i recordeu estar atents a la publicació dels propers números!

Per accedir als números de la nostra publicació cliqueu la imatge:Q-ART n.17