Projecte Vidreamers

Els alumnes de 4t d’ESO han iniciat la seva participació en el programa Vidreamers, que s’anirà desenvolupant al llarg del curs. Per a aquesta iniciativa es compta amb el suport de l’equip educatiu d’Ecovidrio, que realitzarà sessions presencials i acompanyarà el grup participant durant tot el procés per fomentar la seva implicació en el projecte, el que permet implantar una nova activitat d’APS dins l’entorn escolar.
La temàtica del Servei Comunitari Vidreamers se centra en el vidre i el seu reciclatge i en el tractament d’altres residus. Durant el
procés, els participants hauran d’identificar i establir quines accions relacionades amb el reciclatge del vidre i altres residus volen promoure en el seu context i quines aliances són necessàries per fomentar un ús responsable del vidre com a envàs i per assegurar-ne el reciclatge.

Aquesta activitat tindrà repercussió en tota la comunitat educativa del centre i aviat les famílies i alumnes podran participar de diferents formes, pel que agraïríem la col·laboració de totes aquelles persones interessades en la cura del medi ambient.