Plurilingüisme: la llengua anglesa

A la nostra escola donem especial importància al plurilingüisme. La llengua anglesa ens agrada tractar-la d’una manera vivencial i sovint lúdica per tal que els/les alumnes aprenguin a comunicar-se i desenvolupar-se en aquesta llengua d’una manera natural. Així, pretenem que els/les alumnes no la considerin una llengua estrangera, sinó una altra opció lingüística per comunicar-se, i d’aquesta manera obrir possibles portes de futur.

Dediquem moltes hores i recursos; diferents assignatures i estratègies, per tal d’aconseguir mica en mica  l’objectiu del plurilingüisme real.

Està més que comprovat que els/les alumnes aprenen molt i més ràpid jugant i descobrint. Així que també experimenten la llengua anglesa a través d’activitats i jocs cooperatius que els animen i motiven a comunicar-se en anglès entre ells/es d’una manera natural i fluïda.