Valoració de la 33a Cursa Escolar Popular Anselm Clavé

L’endemà de la celebració de la 33ª Cursa Popular A.E.Anselm Clavé-Memorial Heliodoro Jiménez valorem molt positivament aquesta edició perquè hem tingut 880 participants i 52 donants de sang; ambdues quantitats representen rècord.

Dedicar una menció especial a la Comissió de Mares que amb el seu esforç i constància han fet possible poder obsequiar als participants amb una bossa plena d’obsequis. La suma d’esforços de tota la comunita educativa de l’escola ha fet que el balanç d´enguany sigui molt positiu. I l’any vinent més!