La llengua anglesa a Educació infantil

La llengua anglesa a Educació infantil es treballa a través de l’expressió i la comprensió oral, majoritàriament. Creiem que és important treballar en anglès des de ben petits, ja que és en aquestes edats quan els infants estan oberts a provar, repetir i experimentar nous sons sense cap mena de prejudici, i els ajuda a tenir la ment més oberta a noves llengües i cultures. D’altra banda, fonèticament, l’aprenentatge d’una llengua és més senzill en edats primerenques.

El material que utilitzem està dissenyat per ser fàcil d’utilitzar, visual, eficient i adaptable amb els alumnes d’aquestes edats. Per això, a part d’impartir l’anglès com a àrea instrumental, també impartim diferents àrees en aquest idioma com la plàstica, la psicomotricitat i l’assignatura de Once upon a time (és una assignatura que es treballa l’anglès a partir de contes infantils). En total els alumnes i les alumnes d’Educació infantil fan 7 hores a la setmana d’anglès.