ESO: Aigua neta, sanejament i vida submarina.

El primer projecte realitzat pels alumnes d’ESO ha tingut com a tema d’estudi els objectius 6 i 14 de l’Agenda 2030, corresponents a l’aigua neta i el sanejament i la vida submarina.

Durant aquestes setmanes, l’alumnat ha treballat per projectes combinant tasques teòriques amb altres més pràctiques com experiments, sortides i xerrades.

Els objectius marcats en aquest primer projectes són:

Objectiu 6. Garantir la disponibilitat i una gestió sostenible de l’aigua i el sanejament per a totes les persones.

MÉS INFORMACIÓ

Objectiu 14. Conservar i utilitzar de forma sostenible els oceans, els mars i els recursos marins per al desenvolupament sostenible.

MÉS INFORMACIÓ