Educació Primària. La importància del treball en equip

Transmetre valors és una tasca important a l’escola. Els/les nostres alumnes van creixent com a persones i necessiten anar omplint la seva pròpia motxilla d’aprenentatges i vivències. Totes aquestes experiències fan que mica en mica vagin construint una actitud crítica i siguin capaços de prendre decisions, de triar què fer en cada situació; d’aprofitar i valorar tot allò que els omple i els fa feliços.

Així doncs, els valors no només es transmeten amb meres explicacions, sinó amb experiències vivencials. És la manera a través de la qual els/les alumnes senten i interioritzen els valors i aconsegueixen despertar la seva part més humana.

A la nostra classe donem molta importància al treball en equip. Un grup funciona si tots els seus membres s’impliquen, treballen, respecten, confien i exprimeixen al màxim les seves habilitats i capacitats. Per tant, saber escoltar, respectar i acceptar les idees i aportacions dels altres, aconseguir prendre decisions tots junts, ajudar-nos i donar-nos la mà quan ho necessitem, i acceptar-nos uns a altres, fa que el treball en equip es converteixi en la millor manera d’aprendre, viure i gaudir.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *