EDUCACIÓ FÍSICA / Borneo!!!!!!!!

Estimats caminants i caminantes de la nostra escola,

Amb l’esforç de tots els participants ho hem aconseguit!!!!! Aquest mateix matí hem arribat a la selva de Borneo (Indonesia).

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES QUE HO HEU FET POSSIBLE!!!! ??????

Hem posat la nostra pancarta amb orgull i satisfacció i haig de reconèixer que també amb molta emoció. Aconseguir un repte com aquest amb l’ajuda de tanta gent: alumnes, famílies,amics, mestres, gossos, etc. fa que una vegada més es demostri que els reptes entre tots i totes són més fàcils d’aconseguir. La unió fa la força!!!

Ens heu enviat moltes pancartes i ha estat molt difícil escollir una, però finalment, després de la votació dels mestres, la pancarta escollida és de la Daniela Vázquez de 4t de Primària. Enhorabona!!!!

Crec sincerament que el nostre repte no ha d’acabar aquí… A més de la pancarta, podem fer més coses pels orangutans i la resta d’animals de la selva. Evitem els productes que tenen oli de palma i així no hauran de tallar els arbres.

Com ho podem fer?

Mireu a l’etiqueta del productes i mireu si tenen oli de palma i eviteu comprar-los.

A més de que l’oli de palma està traient la casa als animals de la selva hi ha una cosa més:

Aquest oli és molt perjudicial per la nostra salut, té molts greixos saturats i això fa que hi hagi problemes a la nostra sang i al nostre cor.

Eviteu consumir aquests productes:

Proveu consumir aquests altres que també estan molt bons i no perjudiquen als animals ni al planeta i a sobre són sans!

Us deixo un vídeo perquè veieu realment com haurien de viure els orangutans. Aquest és un vídeo que es veu molt bé com viuen, però si sóc sincer, no m’agrada un cosa…el vídeo parla de l’oragutan com a l’home de la selva i crec que hauria de dir l’home i la dona, no creieu? Sort que gràcies al projecte que vam fer sobre “les dones” vam aprendre a detectar ràpidament quan passaven coses com aquesta.

M’acomiado de vosaltres fins al setembre, que ens tornarem a veure amb les piles ben carregades i aquesta vegada sense pantalles pel mig!!!! ?

Gràcies per participar a les diferents activitats que hem anat fent i sobretot gràcies per compartir el teu temps caminant amb nosaltres!!!!

BON ESTIU!!!!

Javi García