Educació primària: Diada de Sant Jordi

Com cada any, el 23 d’abril, diada de Sant Jordi, és una data assenyalada per l’escola i la hem volgut celebrar preparant diverses activitats perquè sigui una setmana una mica diferent.

La rosa, els llibres i els personatges de la llegenda de Sant Jordi han estat els protagonistes de les creacions artístiques dels alumnes. Tots els alumnes han realitzat un punt de llibre que s’han  intercanviat amb els nens i nenes d’altres cursos com a premi per aconseguir els sis reptes que de Sant Jordi sel’s ha proposat. Han estat reptes molt diversos que cada classe ha ressolt  de forma conjunta.

També hem fet una selecció de treballs que s’han publicat a la revista digitat de l’escola que s’enviarà a totes les famílies. Els alumnes de cicle inical han fet dibuixos, els alumnes de 3r passatemps, els alumnes de 4t  poemes i els alumnes de cicle superior han creat el seu propi relat, tot evidentment relacionat amb la diada de Sant Jordi.

Els nens i nenes de cicle inicial hem fet un drac molt simpàtic amb oueres i un punt de llibre que hem intercanviat amb altres nens i nenes d’altres cursos. També cada nen i nena ha portat de casa el seu llibre preferit i ha explicat a la resta de companys i companyes perquè és el seu preferit i una mica del què tracta. Després hem fet un mural amb tots els llibres que hem portat.

Ens ho hem passat molt bé ressolent els  reptes de Sant Jordi  i ens ha agradat molt els premis que hem rebut per aconseguir-ho; un punt de llibre, un llibre i un llapis que hem personalitat nosaltres mateixos. Ha estat una diada de Sant Jordi molt divertida i plena d’activitats!!!!