Beneficis de la Música

El llenguatge musical ens aporta nombrosos beneficis que sovint no valorem massa.

Quan fem música:

•  Millorem els nostre estat d’ànim.
  • Ajuda al nostre desenvolupament com a persona, augmenta la intel.ligència, la creativitat i la nostra psicomotricitat.
  • Millora el rendiment escolar ja que les nenes i els nens que fan música tenen més facilitat pels idiomes, les matemàtiques i la comprensió lectora.
  • També millora el llenguatge, la memòria, la conducta, la intel·ligència espacial i la capacitat d’atenció.
  • Relaxa, elimina les tensions quotidianes. Amb la pràctica dels instruments, sobretot els de vent o el cant, buidem el cos dels nervis acumulats amb la tècnica de la respiració.
  • S’aprèn a treballar en equip i a respectar el compromís del grup.
  • Ens ajuda a vèncer la timidesa i la por escènica.

FOMENTEM LA MÚSICA  i de ben segur que guanyarem en SALUT i FELICITAT  !!!