Apadrinem el nostre patrimoni: Museu Abelló i Casa del Pintor

Durant el curs 2021-2022 s’inicia la participació de l’escola Anselm Clavé en un projecte d’innovació pedagògica, el programa Apadrinem el nostre patrimoni, una iniciativa que es basa en la idea de l’apadrinament d’un element patrimonial per part d’un centre educatiu, que en el nostre cas promou l’aliança amb el Museu Abelló i la Casa del Pintor, intentant així establir un estret vincle amb l’entitat.

Aquest projecte presenta una temporització d’implementació de tres anys i implica tot l’alumnat del nostre centre, des de P3 fins 4t d’ESO.

Amb l’apadrinament dels equipaments del Museu Abelló volem impulsar un projecte en el qual s’impliquin tots els cursos de l’escola, de P3 a 4t d’ESO. Mitjançant el coneixement de diferents activitats i formes d’expressió artística vinculades al museu, es posarà de relleu la importància que ha tingut l’obra del pintor en la vida cultural i social del municipi. És una ocasió per potenciar la interrelació de tot l’alumnat del centre en un projecte comú, que progressivament s’endinsarà en noves maneres d’aprendre, amb tècniques innovadores i inclusives.

En AQUESTA PÀGINA podreu ampliar els objectius, informacions i conèixer totes les notícies i activitats que es van realitzant durant el projecte.