Educació infantil: L’acompanyament motriu a partir del joc.

El joc i la motricitat són les eines que utilitzen els infants tant en el desenvolupament físic com en el mental. Als nens/es els hi encanta jugar, fomentant així, sense adonar-se’n la creativitat, l’empatía i la sociabilitat. També, habilitats bàsiques com l’orientació espacio-temporal, la memòria i l’atenció.

Com… Llegeix més»

La finestra, la nostra revista escolar.

Famílies! Benvingudes a un nou espai creat per compartir amb vosaltres totes les experiències del nostre alumnat.
Avui donem la benvinguda a La finestra: un espai per compartir, fer escola i mostrar tot allò que forma part de l’Anselm Clavé, la nostra casa.
Volem donar el tret… Llegeix més»

Master Chef Anselm Clavé

El treball per projectes és una molt bona manera de descobrir allò que ens interessa, de la mateixa manera que cal buscar i proposar activitats motivadores per tindre els i les alumnes ben interessats durant la investigació. En el nostre cas, l’objectiu era clar: necessitem… Llegeix més»