APP Escola

L’APP és la via de comunicació diària amb l’escola. Cal disposar d’un telèfon mòbil per poder descarregar-la.

A través d’aquest canal rebreu totes les informacions de l’escola, tant les dels mestres com les de direcció. També podreu comunicar les absències a l’escola, sol·licitar entrevistes, realitzar pagaments, consultar el calendari escolar,… Cal llegir diàriament els comunicats.

Important: Els mestres llegiran els comunicats cada dia a les 9h del matí, per tant qualsevol comunicat que s’enviï a l’escola posterior a aquesta hora molt probablement no serà llegit fins l’endemà.

En cas de no poder enviar o rebre els comunicats, trobareu el tutorial d’actualització d’aquesta aplicació al Nodes de l’escola.

En aquest enllaç us expliquem les passes que heu de seguir per descarregar-vos l’aplicació de l’escola i alhora poder-vos registrar.

Cliqueu l’enllaç de descàrrega corresponent al vostre sistema operatiu: IOS(Iphone)/Android.