El passat dia 5 de juny l’alumnat de primer va visitar la Fundació MONA a Riudellots de la Selva, un centre de Rehabilitació de ximpanzés i macacos que té com a missió rescatar aquells primats que malviuen en pèssimes condicions.
A les seves instal·lacions vam poder veure com aquests animals es recuperen vivint en família amb els seus congèneres i en un entorn natural, del maltractament que han patit pel fet d’haver estat artistes de circ, de televisió, models de publicitat o fins i tot mascotes.
Els monitors ens van transmetre el valor de la feina que fan, ja que MONA els ofereix una segona oportunitat que tant es mereixen de tenir una vida més digna i lliure de patiment. I nosaltres vam poder gaudir d’observar-los i aprendre com s’adapten a aquesta nova manera de viure.
Us deixem unes fotos de la visita!

