INFORMACIÓ REOBERTURA ESCOLES

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació ha comunicat, aquesta setmana, el pla d’obertura de centres educatius en fase 2 de desescalada.

En aquest moments restem a l’espera d’instruccions més concretes per portar a terme aquest pla. Atès que no ha desaparegut l’estat d’alarma, no serà una tornada normal (ni per tot l’alumnat, ni en tot l’horari lectiu), i  en cap cas no es podrà fer activitat lectiva.

Estem treballant per garantir, d’una manera estricta, les condicions de salut de l’alumnat i del personal docent i no docent, d’acord amb les exigències de l’autoritat sanitària i de l’atenció a la vulnerabilitat d’alumnat, professorat i altre personal, mirant de fer-ho de manera coordinada amb la resta d’escoles públiques de la comarca de la Noguera.

Us mantindrem informats i tornarem a contactar amb vosaltres el més aviat possible.

Salutacions cordials,

Consell Direcció de la ZER

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *