SORTIDA A OLOT
El dijous 19 de febrer els alumnes de Cicle Superior vam realitzar una sortida a l’Espai Cràter d’Olot. Allà vam descobrir com es formen els volcans i vam aprendre sobre la seva importància en el nostre territori. A continuació vam pujar al volcà Montsacopa, des d’on vam gaudir d’unes vistes espectaculars d’Olot i vam conèixer […]












