2026

SORTIDA A OLOT

El dijous 19 de febrer els alumnes de Cicle Superior vam realitzar una sortida a l’Espai Cràter d’Olot. Allà vam descobrir com es formen els volcans i vam aprendre sobre la seva importància en el nostre territori. A continuació vam pujar al volcà Montsacopa, des d’on vam gaudir d’unes vistes espectaculars d’Olot i vam conèixer […]

SORTIDA A OLOT Llegeix més »

PLE MUNICIPAL

El dimecres 18 de febrer l’alumnat de Cicle Superior va participar al Ple Municipal del poble. Allà van poder escoltar les intervencions de l’alcaldessa i dels regidors i regidores. A més, van tenir l’oportunitat de presentar les seves propostes per millorar l’escola. Aquesta experiència va ser molt enriquidora i va permetre als alumnes apropar-se a

PLE MUNICIPAL Llegeix més »

LA MALETA CURIOSA A CI

El divendres 6 de febrer, l’alumnat de Cicle Inicial va participar en la presentació de la “La maleta curiosa”, una activitat prèvia de l’obra de teatre que van anar a veure, el dimarts 10 de febrer, al teatre municipal de Banyoles, anomenada “Una idea brillant”.

LA MALETA CURIOSA A CI Llegeix més »

TALLER D’IDENTITAT A CI

El passat 12 de gener, l’alumnat de Cicle Inicial va participar en el taller d’identitat titulat “Jo vaig amb mi”. A través de la lectura i la reflexió compartida, vam descobrir un missatge molt important: per agradar als altres no cal canviar la nostra manera de ser. A partir d’aquesta idea, els infants van escriure les

TALLER D’IDENTITAT A CI Llegeix més »

TENIM UNA EXCAVADORA AL PATI!

Dimecres, 28 de gener, vam tenir la sort de poder veure una excavadora al nostre pati. Als més petits i petites ens va encantar veure com era de grossa la màquina i com treballava, té molta força! Vam descobrir que els obrers la necessitaven per poder plantar uns arbres ben bonics pel nostre pati. Segur

TENIM UNA EXCAVADORA AL PATI! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut