SOM ESCOLA GEP!!!

L’escola Alegre està d’enhorabona ja que estem  dins del programa d’innovació pedagògica GEP ( generació escoles plurilingües) organitzat pel departament d’ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica.

Les accions del programa GEP s’orienten, d’una banda, a incrementar el temps d’exposició de l’alumnat a les llengües estrangeres curriculars i, d’una altra, a acompanyar els centres educatius en el procés de desplegament i consolidació d’un projecte lingüístic plurilingüe propi.

Enllaç a video

Enllaç a vídeo 2

Enllaç a video 3

Més informació del programa GEP