SOL·LICITUD AJUTS MENJADOR CURS 2020-2021

Ja s’ha publicat la convocatòria  D’AJUT INDIVIDUAL DE MENJADOR PER AL CURS 2020/21.

Per a poder sol·licitar-la han de complir els següents requisits:

• No superar el llindar de renda.
  • Utilitzar DIÀRIAMENT el servei de menjador de l’escola.

Hi ha 2 models de sol·licituds.

MODEL 1. Per a les famílies que van rebre l’ajut durant el curs 2019-20.

• Des de l’escola els enviarem la sol·licitud telemàticament i personalitzada.
  • NO cal aportar la documentació si no hi ha canvis en les dades.
  • Només l’ hauran de signarRECORDIN que les caselles dels menors d’edat les ha de signar el pare/mare o tutor.

S’ha d’entregar a l’escola, demanant cita prèvia.

MODEL 2. Per a totes les famílies que compleixin els requisits i vulguin sol·licitar aquest ajut.

• Els annexem el formulari de sol·licitud però si ho prefereixen poden demanar cita prèvia per recollir-lo en paper al correu mcarmen@calegre.com o al WhatsApp de l’escola 685191376 i li donarem cita per fer-ho.
  • La sol·licitud ha d’estar degudament emplenada i signada per tots els membres de la unitat familiar.
  • Les caselles dels menors d’edat les ha de signar el pare/mare o tutor, i presentant la documentació necessària.

S’ha d’entregar a l’escola, demanant cita prèvia.

Enllaç a les bases de la convocatòria

Enllaç al model de sol·licitud