PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUM DE FRUITA I LLET

El nostre centre participa en el programa escolar de consum de fruita i llet  que és una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels Departaments d’Agricultura, Salut i Educació.

Es tracta de distribuir gratuïtament fruita, verdura fresca i llet als escolars de segon cicle d’educació infantil i de primària (infants de 3 a 12 anys) de centres educatius que ho demanin.

Els objectius són:

• Oferir fruita i llet gratuïtes en els esmorzars i berenars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis d’augmentar el consum de fruites verdures i llet a la dieta dels escolars.
  • Proposar el consum de fruites i llet com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, làctics, aigua i joc actiu.

I també reduir el consum llaminadures, begudes refrescants, brioixeria i videojocs sedentaris.