Programa d’innovació de Certificació de llengües estrangeres

Des del departament d’anglès de la nostra escola vam demanar i acreditar la nostra convicció per la llengua anglesa com a una eina decisiva per al futur dels nostres alumnes.

L’escola va obtenir el Programa d’innovació de certificació de llengües, el qual permet que els nostres alumnes tinguin preferència per acreditar nivells d’anglès a les Escoles Oficials de Idiomes. De fet, aquest any, hem començat i hem acreditat 3 alumnes amb nivell de B2 i 3 alumnes amb nivell B1. Estem molt contents i seguirem treballant perquè l’aposta de la l’escola per la llengua anglesa des d’infantil fins a l’ESO continuï obtenint aquests bons resultats.