PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

El Departament d’Educació ha publicat les dates oficials de preinscripció i matrícula pels alumnes  del  segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria  per al curs 2020-21, i seran del 13 al 22 de maig, ambdós inclosos.

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

Per tal de garantir les mesures de seguretat i reduir al màxim que les famílies acudeixin directament a les escoles les sol·licituds es poden fer de forma telemàtica a partir del 13 i fins el 22 de maig.

1. S’haurà d’omplir el full de la sol·licitud oficial a través del següent enllaç formulari de preinscripció.
  2. Si és la nostra escola l’escollida en primera opció ens han de fer arribar la documentació a continuació indicada, al correu electrònic a8018340@xtec.cat.
    • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumna/e es troba en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Benestar Social i Família.
    • DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora).
    • TSI (targeta sanitària individual) del nen o la nena.
    • DNI de l’alumne o alumna en cas que tingui i/o sigui major de 14 anys.
    • Documentació acreditativa dels criteris de prioritat (en cas de tenir punts)

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL

Per a aquells casos en que la família no pugui dur a terme els tràmits de manera telemàtica, s’ofereix la possibilitat de concertar cita prèvia. Les sol·licituds  presencials només es podran fer del 19 al 22 de maig.

Poden sol·licitar la cita prèvia de les següents maneres:

• Telefonant al 934 376 745 o bé al 685 19 13 76.
    • Enviant un correu electrònic a8018340@xtec.cat.
    • Mitjançant l’aplicatiu de cita prèvia del Departament d’Educació ,a través del següent enllaç, sol·licitud cita prèvia.
  • Poden consultar l’oferta places facilitem el següent enllaç : Oferta de places

Els facilitem l’enllaç informatiu del Departament d’Educació per si necessiten fer alguna consulta.   PREINSCRIPCIÓ 2020-21.

1 comentari